2017. november 19.


Mire számíthatunk a holnapi versenyen?

Egy egyszerű, bizonyára sokakat érdeklő kérdést tettünk fel a holnapi futammal kapcsolatban, ahova egyébként 143 előnevezés érkezett...
A következő válaszok születtek:

Cseh Veronika (Alpinbike Giant Team): A mezőny elején biztos nagy csaták lesznek, Eszti a Barbival, Manka a Cséri Szilvivel, mi meg a Bartos Jucival mosolygunk a végén.

Takács Tamás (Bikemag főszerkesztő): biztos majd verekszik egy nagy kupacban a sok dobogós, hogy végül ki viszi haza a Benkó Barbit.

Buruczki Szilárd (Merida Kőbányai TC): Ezt előre nem lehet tudni, szeretném megnyerni a versenyt, mint tavaly. Az lenne a jó, mert most már itt lenne az ideje.

Fejes Miklós (A szpíker): nagyon kíváncsi leszek az elit élmezőnyére, hogy ki jön el és a belga srácnak lesz-e kihívója, aki esetleg megdönti a menetelését. Kíváncsi vagyok, lesz-e még egy 1x1-es srác a Drótos Andrison kívül. Kíváncsi vagyok Dósa Esztire, hogy mit mutat az új csapatában. Kíváncsi vagyok saját magamra, mert három hónapja nem voltam bringaversenyen. Ezen kívül még nagyon sok dologra kíváncsi vagyok, de azt majd a helyszínen úgyis megkérdezem a versenyzőktől.

Szervezők: jó verseny, jó programok, jó élmény, jó ajándékok. Jó lesz!

Accuweather.com: